Trist

Idag har jag gjort lika mycket som alla andra dagar, alltså ingenting. Pollen har som sagt vila, så inte ska jag till stallet på dagarna heller.. Idag ringde mormor å ville gå på stan, så jag å hon åkte till Marieberg och gick runt där å skrota i nåra timmar. Jag hittade 2 tröjjor på ginatricot, en tvål från The Body Shop, en Bodylotion från The Body Shop och puder från Isadora. Stora iköp vettni! Sen satt jag och kollade igenom Hööks katalogen, å jag vill köpa täcken, shabrak å massa massa massa, men jag vill inte slänga massa pengar före gbg å ullared. Sen ska vi ju till Falsterbo oxå, då måste jag ju ha lite pengar till de oxå.. Jaja vi får se hur jag klarar mej.. jag måste köpa lite nya shabrak tills innan tävlingssässongen drar igång iaf.. 
Pusshej alla glada :*<3Zorro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0