Sorry...

Orkar inte uppdatera så ofta, men ska försöka göra det oftare! Idag blev det stallet på morronen å förmiddan. Donnah var hur fin som helst, min lilla ängel<33 Faan vad skulle jag göra utan henne, seriöst.. Förmodligen bara sitta stilla å veta att något fattades<3 Sen blev det en eftermiddag på Marieberg, kärlek på de oxå!! Hittade en jättefin jacka på Veromoda som mamma köpte åt mig. Sen gick vi vidare bara för att gå typ å kom in på Wear it å hittade där världens sötaste klänning och en jättefin tröjja/jacka nånting ^^ Aslyckad dag å jag är astaggad på skolan å resten av årat, ska ju kanske vara med i DIV I i år å jag e så jävla taggad<333 Vi bestämmer på ÖFK tävlingen som jag och älskponny ska träna som skrutt så att hon får upp sin kanonkondition igen<33 Asså 2010 kan inte bli bättre<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0