I havet finns HAJAR!

Kan inte släppa låten, den går på automatisk replay i hjärnan, så jag kommer aldrig bli av med den, så Ida å jag har nu gjort en HELT NY LÅT! Faan va duktiga vi är! Vi borde börja som låtskrivare tycker jag.. med viss hjälp av kusin förstås. Idag var jag uppe redan halv 8, för att släppa ut hästarna. Stallets termometer stog på -27! Jag frös som en hyena på ett isberg. Askallt verkligen. men väl hemma så tinade jag upp, tur de. Om bara några dagar är det skola, jag kommer vara astrött! Jaja tagga sommarn snart då, men måste på Bio igen, bara måste måste måste!! Jag älskar Bio ^^ Ska fixa "hemmabio" på MITT RUM, förhoppningsvis. Beror bara på vad ljud, duk å grejs kostar >.< men förhoppningsvis fixax mitt rum inom en snar framtid, å då jäklar! Lunchen idag blev Vofflor som ida kände för att göra.. vilken tur man har ibland! just för tillfället funkar allt faktiskt bra, förutom att jag känner mej jävligt isolerad från omvärlden, men eftersom det är så vanligt så är ju allt som vanligt, fast bra.. Nu ska jag plocka fram min bok och fortsätta att läsa.. sen ska jag göra lite matteprov och annat.. jag gör ju inget vettigt på dagarna ändå så :P Pusshej :*<3

Åland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0