... ZzZzzZzz ...

Så himla seg, har ont i halsen å vill bara sooooovaaa!! Vaknade kl 1 idag.. Oupps :$ När ja vakna var bara Linn hemma, dom andra va typ borta nånstans... Har lyssnat på musik hela dagen :D Va skulle jag göra utan musik x)<3 tyvärr äre inte så många sociala människor inne såhär mitt på dan.. dom kommer väl sen när ja är i stallet.. Uppdaterar väl ikväll eftersom jag inte har nåt bättre för mig :P Imorron ska jag iaf försöka ta mej in till stan för att kolla tapeter å köpa lite tröjor.  Min tröjhög i garderoben är typ hur hög som helst å jag använder dom aldrig :$ Har faktiskt as mycket kläder jag inte använder av nån anledning xD Aja nu ska ja ut i de kalla sverige å frysa fingrarna av mej :/ Puss hej :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0