Trååk

Jag har, som vanligt, tråkit.. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på och segar igenom vaje dag. I helgen frös jag ihjäl när jag var inne i k-lund å tävlade, och vann faktist, så nu är jag Klubb Mästare på ÖFK. Wieee!! Min duktiga ponny, allt tack vare att hon är så underbar och smått galen<3 Hur som helst så tråkar jag sönder här hemma och våndas över att jag ska behöva vara hemma i 3 jävla veckor utan att göra ett skit. Funderar även om jag vill fira jul hemma, hur tråkit kan det bli lixom? Funderar på å dra till farmor å vara där, men de skulle nog inte bli så kul..

Sitter i soffan med datorn i knät, kollar igenom massa gammla bilder på allt möjligt, men fastnar alltid vid sommarbilderna från Åland, Faaan vad jag saknart!! Sommar, Sol, Värme och ÅLAND! Men jag kan inte sitta här, inte göra någonting förutom att kolla igenom bilder i flera veckor.. Jag gör Ingenting.. Det känns som om jag aldrig gör någonting, dagarna är 7 år långa och allt går långsamt, som om tiden står stilla.. Ska snart gfå å sova å sen gå upp till ännu en otroligt seg dag..

Gonatt :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0