Dimmigt

Vaknade av ett telefonen ringde å då var jag ensam hemma så var ju tvungen att svara >.< Varför ringer dom där jävla försäljarna halv 10 till folk på JULLOVET :@ Sen åt jag frukost å sen satte jag mej här för att kolla lite. Slängde en blick ut gennom fönstret å de första jag tänkte var "är jag insnöad två våningar upp?" Men de va visst dimma som gjorde att jag inte ens såg ner till vägen 20 meter bort.. Den har lättat lite tills nu men gu va de va vitt, som att bo i ett stort moln. Idag ska jag bara vandra runt här hemma å göra ingenting.. assur för att jag inte fick sova utan nu måste jag vara vaken hela jävla dan å ha dötråkit. Ikväll ska jag iväg på träning så inte kommer jag kunna rida nu på dan heller.. om jag inte tar Jullan, å alla vet ju hur stor den chanser är.. Just det, typ noll. Jaja som tur är så är min farmor världsbäst på att baka så jag har ju lite julkålor att tugga på.

Vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0