Bjällerklang

Varit nere i stallet och frusit nu dårå. Fixade iordning vatten och plötsligt märker jag att jag har skärt mig på ett finger utan att känna det, så kan det gå.. Skulle gå hem å slängde ett hastigt öga på termometern å upptäckte att det var -16 grader ute. Men jag gick iaf hem den korta biten men höll fasemej på att förfrysa ansiktet! Kommer hem och ser att mina kinder är knallröda å att hela ansiktet är iskallt. Det är myysigt att vara ute och gå i det hr vädret. Snön yr runt överallt och så fastnar det små isbitar i ansiktet så att man fryser nåt enormt.

Här kommer i alla fall lite bilder på min lilla Snögubbe.
Pusshej alla :*<3

Snögubben 5    snögubben 1

Snögubben 3   Snögubben 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0