Vaken

Idag var jag faktiskt uppe i vettig tid, relativt vettig iaf. åt frukost vid halv 10 och sen hamnade jag här. idag ska jag vara lika aktiv som vanligt, göra ingenting.. Pollen har vila så jag ska ju inte träna någe eller så heller.. funderar på å åka till stan å gårunt lite men vi får se om de blir av.. Jag vill att Bea loggar in på msn, för jag saknar henne ^^<3 Hon kanske sover.. men jag tycker hon ska vara social här på datorn istället för att slösa tid på att sova. Igentligen, tänkt vad mycket man missar när man bara sover. Vad gör man när man sover, jo man låter bara tiden rinna iväg istället för att göra någonting som tar vara på tiden. Sova är tidsfördriv. man ska ju sova i, vad är det, 8-9 h eller nå sånt om man ska få en bra sömn och ha energi till att vara vaken sen. men även om man sover mer så blir man inte piggare för det. Jag som kan sova i 12-14 h blir fasen inte piggare bara för att jag sover onödigt mkt. Hmmm... Jag tror det här är värt att sova på nån gång ^^<3
Dessutom har pollen vila så jag har inge å göra på typ hela dan :<

Donnah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0