Skola..

Skola i 2 dar nu då.. jag har varit helt virrig och seg, men snart är jag van vid att gå upp osv. Våra lärare är fortfarande lika usla som vanligt, å nu allt detta snack om nartionella.. Jippie, jag vet redan vad jag ska välja det ända jag inte gjort är att klicka på skickaknappen på min sida, i övrigt är allt klart. NvBas, jag kommer DÖ av allt plugg men ska ju typ inte mer än träna å plugga på dagarna i fortsättningen så, underbara liv.. Jaja på karro får vi antagligen lärare som man förstår vad dom säger.. Just nu är det lättare att fråga våran SO lärare om man behöver hjälp i NO..
Min syster kommer snart se ut som en julgris! Hon äter popcorn 24/7 och salta jordnötter från olw HELA TIDEN!! Popcorn är inte ens gott om man äter för mycket. jaja jag är ju inte den som äter hela tiden. Snart ska jag iväg på träning.. Nu ska jag ut i kylan å leka lite i snön ^^
Pusshej :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0