Sista dan..

Idag är det då sista dagen innan skolan börjar, och jag har tråkigare än någonsin.. sitter å pratar med lite folk, lyssanr på musik å gör som vanligt ingenting.. Varför ska det vara så svårt att göra något när man har lov? jag hatar det värkligen för det finns aldrig någonting att göra. Om man ska rida, ja då gör man de, men restan av dessa 20 timmar som är kvar på dygnet när man är klar i stallet..? Joo då går man runt å skrotar å gör absolut ingenting >.< Som jag gör hela dagarna nu, å har gjort senaste veckan eftersom min ponny har vila. Alltså är jag nere i stallet max 1,5 h varje dag, vilket gör att det är 22,5 h att försöka fylla ut med onödigt skrotande.. jag orkar inte ta bussen in till stan, det tar lång tid är långtråkit och vad ska jag göra på stan mer än att gå å skrota där?? jag har ingen aning i alla fall. meningen med livet bör inte vara att skrota, men varför är det de man gör 24/7? Nu ska jag skrota vidare, leka filosof och försöka ta reda på VARFÖR alla bara går runt och skrotar.
Puss hej :*<33

Höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0