2010<3

2010 började på bästa möjliga sätt, jag lovar! Nyårsafton var matrin å hans familj här och vi hade jätteroligt :) måste slänga in ett 'citat' från middagen: " 'Jag trodde bara det var tejer som gjorde sådär, men tydligen gör Martin det oxå' säger Åsa, hans mamma, jag och martin börjar asgarva " Hur som helst hade vi riktigt roligt. Den 2:a jan kom Kusin Tilde hit :) Den 3:e fyllde Min syster Linn 18, så typ hela släkten var ju här, fullt med folk värkligen! Jag och kusin tränade lite byten och sånt senare på kvällen med Donnah. På tisdagen åkte vi till Enköping och tävlade. Vi tog inte med Donnah, stackarn å behöva stå i transport i över 2 h dit i 25- och sen hem hela vägen, nej vi tog ridskolehäst istället. Så nu har jag hittat en ponny till mina vänner, värkligen underbar den hästen! jaja ha det bra alla glada :*<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0