Snö - Inget för småbarn!

En sån här dag då man bara vill gå å lägga sej å sova i en varm säng å aldrig vakna.. Har proppat i mej onyttigheter hela dagen, det senaste nu var godis :$ hemkunskapen var en enda lång fika.. vi städade dom första 10 min sen satt vi å fika å fika å fika.. Undra hur mycke socker jag fick i mej?? Var iaf Hyper resten av dagen (så antagligen ganska mycket) å var på världens humör :D efter en vinst av skumtomtar i en mattetävling var jag dessutom glad så de räcker för flera år framåt. Lunchbuffen var som vanligt - Inge god.. men det var ju buffe iaf. Sen blev det vidare bort till stallet å hade värkligen en bra dag idag, fick jättemycket beröm av både Morgan och Åsa så det gick antagligen bra. Sen i väntan på att få åka hem så "hittade" jag och vendela några riktit ensamma snöhögar ^^ 15-16 åringar är INTE för gamla för att leka i snöhögar..! Min tanke var först att hoppa upp PÅ snöhögen men den var inte så kompakt som den såg ut att vara :$ så jag typ försvann ner i den å var sen snöig upp till midjan.. Vendela och jag såg ut som riktiga snögubbar när vi sedan kom in igen. Efter att ha bytt till lite torrare kläder skulle jag åka hem. Så vi åkte å hämta ut lite biljetter, handlade å massa annat så hade jag 45 min på mej att byta till torrare ridkläder, hinna ner till stallet å sen ta mej upp till ridhuset.. Jag var riktigt snabb, för jag han och det med 3 minuter till godo! Vi plockade fram lite måhinder som vi ställde upp och sen skulle vi börja hoppa å min lilla IQ ponny var galen..! Hon var överallt å ingenstans, hoppade utan hinder, hoppade av i tid och o-tid sprang som en galning och allmänt Donnah-knäpp.. Jaja tur att hon är söt i alla fall.. Nu ska jag gå å se efter om jag kan sova en stund innan jag blir besviken över att mitt alarm ringer för tidigt (enligt mej) och jag ska till skolan å inte göra någon ting under en hel dag.. Underbart vaah, Gonatt allesammans :*<3

Snöigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0