Snö <3

Skulle då ta ut Donnah på en sväng men då började det snöa :D<3 Så jag gick ut å gick i typ 1 h istället ^^ Asså jag älskar när det snöar, det är så fridfullt på nåt sätt... Gick iaf runt överallt å ingenstans å påväg hem, antar jag att det var, stannade jag vid en lyktstolpe å bara stog.. Om man lyssnar noga när det snöar så hör man faktiskt när flingorna landar på det långa gräset i diket<3 Det klingar i gräset å allt liksom glittrar, JAG ÄLSKAR SNÖ<3 Sen har man bara ätit massa onyttit hela kvällen å imorron blire å baka lussebullar :D Asså de e typ ingen tid ALLS kvar till jul å det kliar i mina fingrar, jag vill PYNTA :D Jaja nu ska man sova för att orka vara levande imorron, vilket jag INTE kommer vara... Gonatt alla söta :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0