LOOOV :D

Den långa väntan är över, nu är det LOV! Jag inledde stort med M-berg och donken.. Jaja har man inge bättre för sig så är det väl rätt ok.. Har dessutom kommit på att jag inte har nåt att göra på 3 veckor.. Yeeey, de går bra för mej när det gäller att komma på saker.. Men vad ska man då göra, när man har 3 veckor på sig att göra precis som man vill, och kan inte hitta på något att göra första dagen?Antar att allt blir som vanligt, jag sitter hemma, insnöad i huset och inte har något att göra. Idag ska jag ta och träna lite dressyr på Donnah. Hon blir bättre och starkare för varje dag. Jag tror att hon kan bli riktigt bra! Ska hitta på något att göra nu, Hej då :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0