Julpyssel :D

Asså jag har nog aldrig önskat att jag kunde vara 7 för en dag men idag gjorde jag de.. Ser ni snön? Ser ni hur vackert den glimmrar och hur den yr runt överallt.? Jag vill vara 7, inte ha nån skola å bara ligga ute i en stor snöhög hela dagen å njuta av livet. Bara för en dag!
Gick upp något sent så fick stressa ganska mycket å skulle precis springa till bussen när jag inte hittar min telefon. Springer runt som en galning och letar, men hittar den inte. Springer ner till bussen men ser den åka förbi på vägen ner.. sur som jag blev går jag hemåt igen å när jag kommer hem hittar jag telefonen på golvet i köket. Typiskt... Tog nästa buss in till stan och gick på isgatorna där å til lskolan där alla sitter lite överallt å julpysslar. Sen har vi suttit å julpysslat hela dagen, och det är värkligen avkopplande att göra någonting helt onödigt.. jag gjorde nog världens sötaste lilla snögubbe som snart kommer få hamna som inläggsbilder så ni kan se eller som en ny vinterheader.. har inte bestämt ännu :P Nu ska jag å lilla kameran ut å ta lite bilder på sveriges underbara snö å bara för att ha något att göra :D Senare blir det att rida ut en sväng på min lilla knäppis. Tänkte rejsa lite över några fält, nu när det ändå är sånt underbart väder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0